71. gün

ben kurtoğlu diyorum sen inatla cobain
ve tam ortamızda bir derinlik
ters yöne pedal çeviren havalı lodestar'lar falan;
sözde zincirsiz, umutlu - peşlerindesin -
bana inanmayı öğretmiştin ve nasıl nişan alınacağını
bak şimdi her yer modern iletişim, her yer heyecan arayıcıları
bak bunlar hevesli piçler, bunlar da hayal kahramanları
oysa bu dünya çukurdur, bu dünya sapına kadar gerçek

ve biz; grizgah uzmanları, nakarat sevmeyenler
sizin de payınız çok bu çamur telakkisinde
kendini işaret edemeyen bir levha gibi yetiştirdiniz ruhumu
ki son gördüğümde bir atlı karıncaya binmiş, kendine dönüyordu
allah'ım bu özgürlüğün bedeni kaç, neden bana göre değil
sana sığınmanın bedeli ne, biraz rotasyon?
galiba bir numunedir yaşamak

alametifarika, alametifarika, alametifarika sevgilim
yani bağımsızlık sadece senin kucağına düşmüş yavru bir kedi
yenilikler süreksizdir, incelikler yüreksiz, kanat güner çok naif
şimdi tam önümde bir bataklık, bir ilmik ve kararsız bir tetik
hepsi sakin bir müptela gibi tek bir yöne bakıyor
bak benim hiçbir şeyim yok, senin her şeyin var
her şeyimizi alıp götüren bu saklambaç hariç.