akşamları halıya basmak istiyorum

senin bonnie parker duruşun var
ben ergenliğimi mistizme gömüyorum
biraz sevişir, uzun uzun hayal ederiz
iyi yalnızlıklar atlasıyım dört mevsim
ve kalbim cinayet yeri başarısız katillerin
kartta limit varsa yemek bile yeriz

ülkem dünyayı ikiye ayırır.

hatıralar kaybedenlerin amortisidir
ah sevgilim bütün istediğim biraz sakat kalmak!
iyi yalnızlıklar atlasıyım beş vakit
refleksleşen kuzey afrika’da
yaraya neşterdir akdeniz

balıkçıların dilini öğrenelim.

senin bonnie parker duruşun yok
ben ergenliğimi şimdi ne yapacağım
kendinden haysiyet çalıyor bir virtüöz
kuşanmış geyiklerini sonbahara dalıyor
uzun saçlarını da al gel -ava gidelim

vatandaş olmak pek bir işe yaramıyor.

hatıralar kesin, iyi yalnızlıklar ebedi son
bonnie parker öldü sevgilim
clyde’ı saraçhane’de gördüm çok ağlıyordu
bizi devlet eliyle ayıracak tek kurum kaldı

dünyanın bağırsaklarında bir ülke kaybolur.


şiiriözlüyorum dergisi, sayı 57 | ocak – şubat 2014